Uw bestelling retourneren?

Natuurlijk hopen we dat je de producten die je in onze webshop hebt gekocht helemaal aan je verwachtingen voldoen. Mocht dit niet het geval zijn of wil je het artikel ruilen voor een andere? Dan kan je het artikel altijd naar ons retour sturen. Je moet de retourzending dan binnen de zichttermijn van 14 dagen bij ons aanmelden via het contactformulier. De enige vereiste die wij hier aan stellen is dat het terug te sturen artikel altijd ongebruikt en onbeschadigd, in originele verpakking bij ons binnenkomt.

Wil je iets weten over retouropdracht die je via de e-mail hebt geplaatst, of gaat er iets niet goed tijdens de bestel- of retourprocedure? Dan kan je contact opnemen via een email naar retour@eibrandmelders.nl. Wij streven ernaar zo snel en goed mogelijk reactie te geven op uw bericht. Wij proberen dit in principe altijd dezelfde dag te doen, uiterlijk twee werkdagen.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

Check het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?

Check je brievenbus
Heb je een "niet thuis-bericht ontvangen"? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn product is beschadigd geleverd
Dat is niet de bedoeling. Maak er direct foto's van en stuur ons een e-mail hierover om het product te retourneren. Wij bekijken het product en zorgen voor een oplossing.

Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik mij "ei" kwijt?
Dat vinden we vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met de klantenservice.

Verzendkosten Nederland

Binnen Nederland zijn onze standaard verzendkosten EUR 7,50,- excl. BTW. (9,75,- incl. BTW.) de verzendkosten staan los van het gewicht van je bestelling. Wij versturen onze pakketten via DHL of Post NL, met daarbij de voorwaarde dat de ontvanger moet tekenen bij ontvangst.  Dit vinden wij de meest betrouwbare manier van versturen! De verzendkosten staan voor Nederlandse klanten altijd vermeld in uw winkelwagen. Wanneer je een bestelling plaatst met voorradige en niet-voorradige producten dan kan door ons besloten worden om je bestelling in meerdere zendingen naar je op te sturen. Mochten wij hiertoe besluiten dan dragen wij de extra gemaakte verzendkosten.

Verzendkosten België

Buiten Nederland zijn onze standaard verzendkosten EUR 35,00,- de verzendkosten staan los van het gewicht van je bestelling. Wij versturen onze pakketten via DHL of Post NL.

Kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?

Als je bij de online bestelling voor de optie 'afhalen in onze showroom' hebt gekozen, dan kan je de bestelling vanaf de eerstvolgende werkdag komen afhalen, mits het product op voorraad is. Je ontvangt een afhaalbericht als de bestelling klaar ligt.

Heb je het product diezelfde dag nog nodig, dan kan je het product telefonisch of per e-mail reserveren. Het product wordt dan geheel vrijblijvend voor je klaargelegd in onze showroom en kan eventueel direct worden afgerekend.